GOTT NYTT ÅR - 2015

ja då är det 2015, det fick väldigt snabbt.. 
2014 har gått väldigt snabbt och jag är glad över väldigt mycket som har hänt under det gångna året, 
jag kommer att göra någon slags resumé av året i inlägg senare. 
just nu ligger jag i Andrés säng, 
här har vi legat hela dagen och det kommer vi fortsätta med. 
kvällen igår var helt galet bra! 
det började med att Frida bjöd på middag till oss ifrån byn innan de andra kom, 
sen festade vi hela natten och somnade fem imorse. 
det var utan tvekan den bästa nyårskvällen i mitt liv och den spenderades med så underbara människor. 
vi gick för en timme sedan och lämnade Tullan vid bussen och gick och la oss i sängen igen sen, 
nä nu ska jag fortsätta med att ta det lugnt och mysa med min pojkvän. 
bjuder på lite bilder ifrån kvällen/natten.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0