MIN 18ÅRS DAG

min dag har verkligen varit helt otroligt bra, 
jag blev som sagt väckt imorse av skönsång, haha kanske inte skönsång men sång va det iallafall. 
jag och André somnade sedan om igen och sedan gick vi upp för att fixa oss, 
vi fick springa till bussen och sedan hade jag som sagt mediepruduktion som jag skriv tidigare idag. 
jag åt sedan lunch med mina fina tjejer och hade sedan en mysig stund med några av dem innan vårt historieprov,
det gick faktiskt ganska bra och hoppas verkligen att jag blir godkänd. 
jag åkte sedan hem och snabbade mig till körskolan, 
idag körde vi in till Lund och körde inne i Lund stad ett bra tag. 
hade dubbellektioner så vi körde i två timmar och sedan blev jag hämtad direkt av mammas man för att åka till Malmö för at äta på resturang, 
vi åt på en helt underbar Thai buffé som var helt underbar! 
vi satt på resturangen och umgicks i två timmar och fick även mina presenter ifrån mamma och mammas man, 
av Filip fick jag en träningsväska som jag har önskat mig och av mamma fick jag en helg i Stockholm bara hon och jag som ska äga rum 5-7 juni. 
jag har precis kommit hem till pappa och sitter och kollar på tv med honom, 
ska snart gå och lägga mig efter en helt underbar födelsedag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0