SUPERSKÖN SOVMORGON

idag hade jag en helt underbar och verkligen välbehövd sovmorgon, 
sov till tio och det var verkligen superskönt att sova ut.
jag tog det även lugnt på morgonen och åt frukost i sängen framför min serie, 
jag är verkligen helt fast och har sett 3 och en halv säsong på två veckor. 
jag hade bara en lektion så därför en lång sovmorgon, 
dessutom gick lektionen på två och en halv timme väldigt snabbt så det känndes väldigt bra. 
sedan blev jag hämtad på skolan av min körlärare och vi körde i stab i en och en halv timme och sedan körde jag hem. 
jag blev sedan hämtad ifrån körskolan av pappa och vi åkte till banken för att fixa med mina konton. 
när jag kom hem så satte jag mig och fixade med papper ifrån banken innan vi åt middag. 
jag satte mig sedan och kollade på min serie, 
ja jag är verkligen helt fast. 
nu har jag suttit hör ett tag och bara kollat. 
snart ska jag gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon igen, godnatt.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0