TRÄNINGSVERKEN JAG KOMMER HA IMORGON

det här med att skriva rubriker är så svårt, 
man vill ju inte bara skriva tråkiga rubriker som "onsdag" osv.. 
jaja skit samma, idag har dagen varit helt okej faktiskt. 
skolan gick bra förutom att jag blev lite irriterad på min svensklärare, 
hon kan inte förklara så att jag förstår och jag blir ganska frustrerad då.  
på engelskan så jobbade vi med grammatik vilket gick helt okej, 
det är så svårt och jag förstår inte.  
 
jag kom hem vid halv fyra och satte mig och kollad på serie, 
äntligen har jag inte läxor så passade på att njuta av det. 
jag stack och tränade efter vi hade ätit middag så klockan var kvart i sju när jag kom till gymmet, 
jag körde magpass i en och en halv timme och det kommer garanterat kännas imorgon. 
när jag kom hem satte jag mig med en fruktsallad och kollade vidare på serien och nu ligger jag i sängen och ska sova, 
godnatt allihopa. 
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte lagt ut bilder på dina träningspass..?

2015-01-29 @ 10:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0