VÄRLDENS BÄSTA HELG

i fredags hade jag och André resturang mys tillsammans och åt god asiatisk mat, 
sen spelade vi en del spel med hans bror och flickvän och åt ostbricka till det. 
jag somnade i hans famn och vaknade väldigt tidigt igår (lördag) för att jag skulle upp och döma, 
dömde ifrån 8 till 1 och sen stack jag hem för att fixa mig. 
vi åkte sedan ner till lokalen och fixade färdigt allt där och det blev riktigt bra, 
vi åkte hem igen och gjorde oss fina och åt middag innan vi åkte ner till lokalen igen. 
sen hade jag den absolut bästa 18års festen man kan önska sig, 
en massa massa underbart folk som kommit för att fira just mig. 
jag fick även en hel del fina presenter och jag hade nog den bästa kvällen i mitt liv faktiskt! 
vi dansade, sjöng, drack gott och umgicks i många timmar innan alla åkte hem. 
jag, André, pappa och min lillasyster städade undan lite innan vi gick hemåt och vi somnade inte förrän efter fyra inatt, 
idag har jag haft en riktig huvudverk och  dessutom va vi tvungna att städa i lokalen. 
det tog ca två timmar och då var vi tre personer som hjälptes åt men det va de verkligen värt för somsagt så hade jag den bästa kvällen i mitt liv. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0