VILKEN SKÖN LEDIG DAG

imorse vaknade jag vid sju tiden och det var så skönt att jag kunde känna att jag kunde vända mig om och somna om igen. 
jag vaknade igen vid halv tio och gick upp för att göra mugcake till frukost, 
det är ett bättre alternativ tilk havregrynsgröt och dessutom så mycket godare. 
mixa ihop havregryn, jag tog fiberhavregryn, banan, hallon, ägg, kokos och kanel och häll upp i ett glas och in i micron i 2 minuter sen är det klart. 
 
jag åt min frukost framför en underbar serie som jag är helt fast i innan jag började plugga, 
både historia och engelska pluggade någon timme innan jag käkade lunch. 
kollade på serie då också medans jag åt, 
sen kom André en stund och vi pratade och pussades en massa innan han stack hem. 
jag började fixa mig och sedan städade jag mitt rum innan jag hade körlektion, 
det gick superbra och läraren tycker att jag är otroligt bra. 
sen åkte jag hem med pappa då han hämtade mig för min cykel är ju stulen, 
jag åt middag, pluggade, duschad och nu har jag precis kollat serie. 
jag har precis lagt mig i sängen och ska sova. 
imorgon är det först skolan sen ska min prins bjuda mig på resturang,
mer om det imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0