MYCKET JOBB IDAG

då har jobbveckan dragit igång och imorse när jag gick till bussen så höll jag på att blåsa bort, 
herregud så grymt mycket det blåste och det har hållt i sig stora delar av dagen. 
att jobba idag var faktiskt riktigt kul, 
det är alltid kul att komma tillbaka efter man har varit ledig en stund. 
det var extra roligt eftersom mammas man (världens bästa bonus pappa) jobbade med mig idag. 
idag hade vi supermycket och det var väldigt stressigt ett tag men jag klarade av det galant, 
det va så mycket som 278 ätande under dem 4 timmarna som vi hag öppet vilket är mycket. 
eftersom jag både serverar och diskar undan och plockar undan allt så är det väldigt mycket, 
jag kom iallafall hem vid halv sex tiden och satte mig direkt efter jag städat framför serie och lite youtube. 
det är så skönt att koppla av efter en hård arbetsdag, 
nä nu ska jag så och lägga mig för imorgon är det upp tidigt igen.  
hoppas att ni alla njutit av det underbara höstvädret såhär mitt i juli. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0