SÅ MYCKET FRÅGOR

då var ännu en jobbdag för mig slut, 
imorse var jag så fruktansvärt trött när jag satt och väntade på min andra buss och det var dessutom riktigt kallt. 
man ska inte behöva sitta och frysa när jag man tjocktröja och långa tjocka byxor på sig när det är i mitten av juli? 
hur sjukt är inte det, och när ska sommaren komma tillbaka? 
det kan inte vara så att vi bara skulle få 4 dagars sommar detta året eller?  
 
så många frågor och så lite svar.. 
idag på jobbat hade vi supermycket, 
mer än igår till och med. 
men jag är van vid stressen nu eftersom det är tredje året jag är här nu, 
jag gillar verkligen att jobba där även om jag ibland önskar att jag kunde gräva en grop och lägga mig ner. 
efter jag slutade idag så har jag kollat lite på serie,
ätit god middag med familjen och myst lite med André. 
nu ligger jag i sängen och ska sova för jag har inte helg inte, 
imorgon är det upp och jobba igen som gäller. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2015-07-22 @ 17:19:39
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? Och hur skulle du säga att ditt jobb är.. Alltså kul tråkigt osv?

2015-07-29 @ 14:13:07
Postat av: Anonym

Varför har du inte bloggat på en månad? Saknar inläggen :)

2015-08-08 @ 14:53:29
Postat av: Anonym

Varför har du inte bloggat på en månad? Saknar inläggen :)

2015-08-08 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0