MIDSOMMAR

jag ber ännu en gång om ursäkt för dålig uppdatering, 
i onsdags så jobbade jag och direkt när jag kom hem så snabbade jag mig för att bli klar för resturang besök. 
jag åkte med André och hans föräldrar till rådhuskällaren i Malmö och åt buffé, 
åt hur mycket oxfilé som helst innan vi åkte där ifrån. 
i torsdags så vakande jag upp brevid André och vi tog det mest lugnt hela dagen, 
det var ganska kasst väder så vi höll oss inomhus. 
jag sov hos honom på torsdagen också och igår när vi vakande så var det midsommar, 
jag stack hem direkt och gick ut för att fixa grejer till en midsommarkrans. 
det tog med sen en och en halv timme att göra den men till slut blev den helt okej, 
jag blev sen hämtad klockan 3 och var i Barsebäck vid fyra med André. 
där grillade vi med flera vänner innan vi sedan åkte vidare till Kävlinge för fest, 
det blev en superbra kväll med solsken och massa dans. 
 
vi kom hem vid halv tre inatt och idag har vi bara legat i sängen och kollat på film och sovit länge, 
ganska skönt att bara ligga och ta det lugnt med den man älskar mest av allt. 
snart ska vi nog äta och sen blir det fortsatt ta det lugnt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0