STUDENT, FÖDELSEDAG OCH MUSEM

ber om ursäkt för att jag ännu en gång har varit seg på det här med uppdatering, 
men i tisdags kväll var jag på student hos världens bästa Frida. 
vi hade det så kul med härliga människor och jag kon inte hem förrän halv fyra på natten, 
dagen efter (igår, onsdag) så hade vi med klassen lunch i Stadsparken. 
så vi tog med egen mat, jag hade en hos sallad. 
vi satt och pratade och umgicks innan jag åkte hem med andre,
gick direkt till honom när vi kom till byn och vi umgicks hela dagen. 
hans bror fyllde år så vi firade honom och sen sov jag hos André, 
idag var vi med klassen och vår historia lärare på Malmö museum. 
vi kollade på utställningen, de vita bussarna. 
så intressant och bra eftersom jag är så intresserad av andra världskriget, 
sen har jag varit på gymmet och även kört lillasyster till Staffanstorp. 
snart ska jag sova och imorgon är det skolavslutning. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0