ÄLSKAR LIVET

som jag har varit lycklig hela dagen idag, 
för det första så vaknade jag upp brevid min finaste André. 
han skulle dock på utvecklingssamtal så jag cyklade hem vid nio, 
käkade frukost framför tv'n innan jag tig tag i dagen. 
städade hela mitt rum, dammade (även med fukt) och sedan bytade jag sängkläder och dammsög. 
känndes så skönt när jag var klar, 
satte då igång the walking dead och åt lunch framför det. 
sedan fixade jag mig innan Filip kom med bilen som jag körde in till Nova Lund, 
sen körde jag till utvecklingssamtalet och sedan hämtade mamma och sedan hem. 
när jag sedan kom hem så har jag kört pappas bil helt själv och handlat och även lämnat min lillasyster på hennes träning, 
hämtade även upp André och vi körde till gymmet. 
det är verkligen så himla kul och skönt att ha körkortet, äntligen. 
nä nu har jag precis lagt mig i sängen efter 1,5 timmes ryggpass med André. 
vi hörs imorgon igen, 
sov gott allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0