EN BÄTTRE TORSDAG

äntligen torsdag, ja jag har längtat. 
jag älskar verkligen att jag kan sova i mer än en timme längre på torsdag mornarna och blir mycket piggare under hela dagarna. 
innan första lektionen började hade jag mysigt snack med älskade Patricia och Cornelia en liten stund, 
som dem lyser upp mina dagar alltså! 
vi hade sedan historia lektion och sen lunch direkt. 
sen hade vi visuellkommunikation och jag skrivet ett arbete om hitler, 
det är faktiskt väldigt intressant. 
jag pluggade på körkortet sedan medans jag och André satt kvar på skolan, 
jag tänkte att jag kunde hålla honom sällskap då han har träning och inte hinner hem om. 
så vi satt kvar på skolan minst en timme och sedan gick vi in till stan för att han skulle äta. 
 
när jag sedan kom hem så städade jag iordning lite skit på mitt rum, 
kläder, papper osv.. 
sen var det middag och vi satt sen kvar i en och en halv timme och snackade, 
jag älskar verkligen dem veckorna som det bara är jag som barn här hemma. 
sen satte vi oss framför tv'n och kollade lite på eldsjälsgalan och den nyheterna. 
nu har jag precis gått in på mitt rum och imorgon är min svenska inställd så jag börjar inte förrän 12.40, 
det ska bli så skönt med ännu en sovmorgon. 
nä nu ska jag lägga mig, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0