FEST HELA HELGEN

i fredags efter skolan så stack jag hem och pluggade på körkortet i någon timme, 
sen fixade jag mig och stack ner och handlade inför kvällen. 
jag och André stack sedan till en i Andrés gamla klass på fest, 
vi grillade först de vi själva hade med oss innan vi festade hela natten lång. 
herregud vilken helt underbar kväll, 
massa trevligt folk, god dricka och en massa dans och skratt. 
vi somnade vid halv fyra sedan hemma hos André. 
 
igår vaknade vi och jag gick upp och gjorde frukost till mig och André, 
sen gick vi upp och satte oss framför tv'n och kollade på film medans jag pluggade på körkortet. 
sen cyklade jag hem till mamma för att hämta kläder till kvällen, 
vi käkade sedan lunch jag och André sen blev det lite mer film mys. 
vi började sedan att fixa oss och käkade middag, 
vi tog sedan bussen med Frida vid halv sju och kom fram lite i åtta. 
det var Oscar som hade 18 års fest och även denna kvällen var det god dricka, dans och skratt. 
Fridas pappa hämtade sedan oss och när vi kom hem gick vi och la oss direkt. 
idag har vi vara haft en riktig mysig dag tillsammans jag och André, 
även idag har jag pluggat på körkorts teorin. 
nu sitter jag hemma nyduschad, ny äten och med nymålade naglar, 
snart ska jag gå och lägga mig. 
hoppas att även alla ni har haft en superbra helg. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0