FÖDELSEDAGSMIDDAG OCH FILMMYS

jag älskar verkligen att vara ledig och tillbringa mina lediga dagar hos min älskade André, 
så i lördags förmiddag så cyklade jag hem till honom och åt brunch där med honom. 
vi kollade på lite serie och film innan vi fixade oss för att göra oss iordning för födelsedagsmiddag, 
Andrés mamma fyllde år i fredags och hans mormor igår så vi åkte till hans mormor på middag. 
vi åkte ifrån André och deras hus vid halv fem och spenderade hela kvällen där med trevligt sällskap och god mat. 
 
när vi kom hem sen på kvällen vid elva halv tolv så startade jag och André en superbra film, 
vi somnade sen vid ett tiden och vaknade vid tio imorse. 
vi gick upp och åt en god frukost och tillbaka in i sängen för att ta det lugnt, 
André pluggade lite och jag låg och kollade på tv'n. 
jag stack hem vid fyra för att köra med pappa och det var en mysig kvalitetstid, 
sen har jag duschat och ätit ceasarsallad till middag och sitter nu framför tv'n och tar det lugnt och målar mina naglar. 
hoppas att ni har haft en bra helg och nu är det bara en vecka kvar till påsklov.   
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0