KÖRKORT

förra veckan, i onsdags, så berättade jag ju att jag hade gått iväg ifrån skolan
men ville inte berätta varför. 
jag gjorde då mitt teoriprov till körkortet som jag klarade på första försöket, 
det var riktigt svårt och då hade jag pluggade varje dag sedan jullovet men det var ju också för att 
jag har dyslexi som jag behövde plugga så mycket. 
jag blev verkligen superglad men ville inte berätta för någon ifall jag skulle misslyckas idag på uppkörningen.
så imorse var jag klockan 8 nere på byns trafikskola för att köra där ifrån till lund,
min uppkörningen började tio i nio och var klar en halvtimme senare. 
hon sa direkt att jag blev godkänd och att jag körde superbra. 
så ja, JAG HAR KÖRKORT!! 
det var det jag ville berätta i detta inlägget och det är nästan det hela min dag har handlat om. 
efter skolan kom filip (världens bästa bonuspappa) med hans bil och andré var också med
för att jag skulle få köra hem, 
vilken känsla att äntligen köra utan "övningskör" där bak. 
sen tog jag en sväng till gymmet när jag kom hem och körde en och en halv timme mage/rygg, 
det var verkligen så skönt! 
tog andrés bild som har fotograferade på mig idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Sigvardsson Asplund

GRATTIS ÄLSKADE DU 😘

2015-03-24 @ 19:26:16
URL: http://livinglikecamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0