KROPPS SKRUBB & ANSIKTSMASK

imorse hade jag som alla torsdagar en otroligt sköt sovmorgon, 
det betyder verkligen så mycket att ha en extra timme på morgonen och inte behöva gå upp förrän halv nio. 
jag gjorde även idag havregrynsgröt till frukost och sen fixade jag mig, 
tog bussen kvart i tio och kom till skolan vid tio i elva då vi började. 
vi hade historia och då gjorde vi lite klipp och klistra som var väldigt tråkigt. 
vi hade sedan lunch då jag satt men dem bästa tjejerna Patricia och Cornelia, mina favoriter. 
sen hade vi visuellkommunikation där jag redovisade om olika perspektiv på hitler, 
jag hatar verkligen att redovisa men det gick helt okej. 
 
jag åkte sedan hem och gick en sväng hem till André först, 
pussades och kramades lite innan jag gick vidare hem. 
satte mig framför datorn och jag har blivit helt inne i youtube och har under två dagar kollat igenom en el youtube kanal med alla videos och började idag på en ny, 
sen åt vi middag innan jag bestämde mig för att ta hand om mig själv. 
gick in i duschen och rakade först benen sen tog jag body skrub och det var så skönt, 
jag blev verkligen supermjuk på benen. 
sen när jag var klar så noppade jag ögonbrynen och tog och satte på min ansiktsmask som jag älskar, 
den är verkligen superbra och man känner sig så fräsch efteråt. 
jag sitter i soffan med ansiktsmasken kvar i ansiktet och ska snart gå och lägga mig. 
jag har inte tagit någon bild idag så bjuder på en ett år gammal bild.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0