MINA SMÅ BRÖDRAR

idag är det torsdag och som ni vet vid detta laget så har jag sovmorgon på torsdagar och kan sova en timme och en kvart längre, 
det är verkligen så skönt och njuter lika mycket av det varje vecka.
när jag kom till skolan så gick jag in och hade historia, 
efter en faktiskt väldigt rolig historia lektion så åt vi lunch. 
sen hade vi visuellkommunikation i två och en halv timme innan jag slutade, 
så lång lektion och det är ganska drygt. 
 
när jag kom hem så åt jag snabbt lite äpple och kvarg innan Filip kom med bilen, 
jag körde sedan till hans barn och hämtade den i Staffanstorp. 
han var också såklart med men det var jag som körde. 
älskar att träffa mina finaste småbrödrar, 
jag kom sen hem och fick köra ner och hämta min lillasysters present som kommit med posten. 
vi åt sedan middag innan jag hoppade in i duschen och nu sitter jag i soffan och blir masserad av pappa på mina vader, 
så himla skönt!  
snart ska jag gå och lägga mig för imorgon händer det mycket, 
godnatt.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0