PLUGG & KLIPPNING

imorse hade jag glömt att ställa klockan så när jag vaknade till och kollade till klockan vid sex så fick jag ställa klockan, 
jag gick sen upp vid tjugo över sju och åkte bussen med André en timme senare. 
hade mediepruduktion där vi äntligen blev klara med vår radioteater, 
sen hade vi lite mentorstid innan vi åt lunch. 
sen har vi alltid en lång rast innan historian började så vi satt och snackade, 
på historian sen gick vi igenom frågorna till på provet på torsdag. 
jag kom hem vid kvart över tre och satte mig och pluggade på körkortet, 
sen cyklade jag ner till min frisör och klippte av 8 cm av mitt hår. 
det känns väldigt kort men det är ju fortfarande långt med tanke på att jag hade väldigt långt hår. 
jag cyklade sedan hem igen och pluggade vidare innan vi käkade middag, 
sen satte jag mig ännu längre med körkortsteorin och även lite läsning i min svenska bok. 
nu sitter jag i soffan och tar det lugnt framför tv'n, 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0