SÅ LÄNGESEDAN

förlåt, jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggat. 
berättar bara snabbt om dagarna som gått, 
i fredags var det Lund superbowl där Polhem möter katte/spyken i mattrygby. 
detta är Sveriges största gymnasieevenemang och det är så kul, 
sen var det efterfest hos Frida i byn. 
i lördags vaknade jag brevid André och var på kör tur med mamma då jag hämtade henne ifrån jobbet. 
sen åt vi middag hos André med hans släkt.  
i söndags så gick jag upp tidigt för att döma fotbollsmatch, 
va sedan hemma hos pappa och tog det lugnt innan jag stack hem till André igen. 
 
jag sov hos André på söndagen också och igår när jag vaknade så låg vi kvar i sängen ett tag. 
sen körde jag honom till ett lan innan jag körde hem, 
sen kom Patricia och Cornelia till mig och vi hade det så kul och mysigt. 
väldigt mycket skratt och på kvällen tog vi en sväng med bilen till Lund, 
vi somnade inte förrän halv fyra och vaknade elva idag. 
vi tog det lugnt innan jag körde till Lund för att lämna dem och hämta mamma, 
det blev sen en snabbis till Nova innan vi körde hem. 
nu ligger jag i min lillasysters säng hemma hos mamma och ska sova, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0