SKÖN TRÄNING

imorse åkte min lillasyster Isabelle med mig till skolan, 
jag skulle fotografera en modell i skolans studio så lånade henne. 
vi fotograferade i en timme unigefär innan jag följde henne till busstationen, 
jag stack sedan tillbaka till skolan. 
sen käkade vi lunch innan vi hade estetiskkommunikation där jag, Patricia och Cornelia jobbat med ett stort projekt som vi ska göra fram till sommarlovet. 
sedan hade vi engelska i ca en halv timme innan jag åkte hem, 
stack snabbt hem till André och lämnade hans cykellås innan jag cyklade vidare hem för att plugga på körkortet. 

jag satt även lite och kollade runt på youtube innan vi åt middag här hemma, 
min favvis spagetti och köttfärssås. 
sen bytade jag om till träningskläder och cyklade ner till gymmet, 
körde först cardio på crosstrainern i en kvart innan 45 minuters rygg med André och avslutade med en halvtimme mage.
det var verkligen ett superhärligt träningspass. 
sen cyklade jag och André hem till mig och ska nu lägga oss och kolla på film. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0