STRESSEN TAR KÅL PÅ MIG

äntligen är även denna dagen över, 
jag är så stressad just nu och det påverkar mig riktigt negativt. 
jag är konstant sur och mår dåligt men jag vet att det snart är över, 
men det är jobbigt under tiden. 
men idag så har jag som alla torsdagar sovmorgon och det är så behövligt. 
jag kom till skolan och satt och snackade med Patricia innan vi har historia prov, 
det gick bra och vi hade sedan lunch efter provet. 
sen var vi ute lite i solen innan vår visuellkommunikation började, 
vi hade två och en halv timmes lektion innan vi slutade för dagen och jag tog bussen hem. 
jag satte mig med äpple, kvarg och kanel och satte mig för att plugga på körkortet. 
 
efter någon timmes plugg så käkade vi middag, 
pulled pork, ååh så gott det är. 
sedan bytade jag om och cyklade ner till gymmet, 
idag körde jag ben i en och en halv timme och först en kvart på cross trainern.
när jag kom hem och hade duschat så satte jag mig med körkortteorin igen och nu sitter jag en kort stund i soffan framför tv'n innan jag ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0