BRA SKOLDAG

denna veckan fortsätter att vara bra, 
imorse så var vår svenska lektion inställd och jag började inte förrän 11.10 och hade bara två lektioner. 
på estetiskkommunikation så hade vi redovisningar och dem grupperna som var idag va så duktiga, 
sen åt jag lunch med finaste Cornelia och sen satt vi ute i solen och snackade ganska länge innan vi började. 
på engelska lektionen så började vi med en ny kort uppgift och sen slutade vi, 
bussresan hem var dock skit..
bussen gick sönder så jag fick vänta över en kvart på att en buss kom som vi fick byta till. 
 
när jag sen kom hem så satte jag mig framför datorn och kollade på serie, 
sen cyklade jag en kort stund till André innan jag cyklade hem och åt.
jag har inte gjort något speciellt idag sen jag kom hem, 
nu sitter jag iallafall och kollar på tv. 
vi hörs imorgon igen, godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0