EN BÄTTRE LÅNGHELG

jag har varit ledig sedna i onsdags vid halv ett och min helg har varit helt underbar, 
jag har inte bloggat jag vet och har inte direkt tänkt på att göra det heller. 
i torsdag var jag med André hela dagen och kollade på film hemma på kvällen, 
på fredagen så var jag hemma hos André klockan tio på morgonen och vi åkte till centrersyd för att shoppa. 
införskaffade mig två par linnen och lite smink, 
sen sov jag hos André på kvällen. 
i lördags (igår) så blev vi hämtade hos André för att åka med min familj till Malmö, 
först gick vi runt på triangeln och åt lunch där. 
åkte vidare till emporia och shoppade och till sist åkte vi in till stan och åt middag på lillatorg, 
igår införskaffade jag mig en klänning och en byxdress fast shorts. 
vi kom hem vid tio och kollade då på två filmer innan jag och André somnade. 
idag har varit en chilldag, 
kollat på serie med André, pluggat, städat och duschat och målat naglarna. 
nu ska jag snart gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon igen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0