FOTOPROV IGEN

nu är det måndag igen, veckorna bara springer iväg. 
imorse hade jag till början en väldigt bra morgon men när jag var halvvägs till bussen så kom jag på att plånboken med busskort och matkort i så fick springa hem och cykla snabbt somfan tillbaka till bussen. 
så det blev väldigt stressigt och jag hade tur att bussen var en minut sen, 
jag hade sedan direkt fotoprov på morgonen och tyckte att det gick bra. 
sen åt jag lunch innan vi hade estetiskkommunikation där vi skrev ut bilder, 
sedan var det en kort engelska lektion innan jag sov hela vägen hem på bussen. 
 
när jag kom hem så tog jag det bara lugnt och det var så skönt, 
har även städat, duschat, ätit middag och målat naglarna. 
nu sitter jag framför datorn och kollar på lite videoklipp, 
snart ska jag lägga mig i sängen och sova. 
jag är så himla trött och bara längtar till att somna. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0