GRYMT BRA MAGPASS

hej allihopa, hur mår ni idag? 
idag mår jag faktiskt ganska bra, 
vi har haft en lugn dag i skolan där vi först hade historia. 
vi redovisade vårt extra arbete alla som var klara och sen fick vi sluta tidigare, 
på lunchen satt jag och Patricia och snackade ganska länge innan vi gick till lektionen. 
vi hade sen visuellkommunikation där vi kollade på film, 
filmen var Boktjuven och den var så bra! 
vi har dock en halv timme kvar men den är verkligen superbra och alla borde se den. 
 
när jag sen kom hem så bytade jag om direkt innan jag satte mig framför datorn och kollade på serie, 
sen efter vi ätit så tog jag bilen och hämtade André och körde sen till träningen. 
så skönt och superbra magpass jag fick till, 
först 15 minuter cardio och sedan en och en halv timme mage/rygg. 
nu ligger jag helt utmattad i sängen och ska sova, 
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0