KOM TILL GYMMET UTAN SKOR

två av fem skoldagar har redan gått denna vecka och det är bara 5 måndagar kvar till sommarlovet. 
det är helt galet så snabbt livet springer iväg framför oss, 
iallafall så har denna dagen kanske inte varit den bästa. 
varit lite ensam och tyst för mig själv, 
det behöver man också i ibland. 
vi hade mediepruduktion där jag gjorde klart mitt sommarmode reportage till tidningen vi ska göra, 
sen hade vi en kort mentorstid innan lunchen. 
vi hade sedan historia där vi bara satt och skrev en hel lektion, 
jag åkte sedan bussen hem med Frida och somnade efter halva tiden. 
när jag kom hem käkade jag snabbt äpple, kvarg och kanel för att snabbt komma ner till gymmet, 
körde ben i en och en halv timme. 
så otroligt skönt att träna tidigare och att köra ben. 
jag kom sen och hoppade in i duschen direkt innan vi åt middag. 
jag har även fixat lite av bilderna ifrån toughest i lördags så lite av dem kommer upp imorgon, 
nu sitter jag i soffan brevid pappa och kollar Champions leauge semifinal och ska nog snart gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0