LEDIG DAG

imorse kunde jag sova hur länge jag ville, 
jag var nämligen ledig idag för att det är matte nationella idag och jag hat inte matte. 
väldigt skönt ska jag säga då ska har sagt att det tydligen var supersvårt. 
jag vaknade av sms vid halv tio och gick då upp gjorde mugcake till frukost, 
det är en så god och nyttig frukost och perfekt när man är ledig och har tid. 
 
jag har sedan suttit framför tv'n och kollat på serie nästan hela dagen, 
har kollat hela säsong 2 av the exes och den är så bra. 
sen vid halv fyra stack jag ner till gymmet och körde först 20 minuters cardio innan jag körde ett benpass på över en timme. 
påtal om träning så fick jag en fråga förra veckan om hur många övningar jag kör när jag tränar.
svaret är att det är olika, ibland kör jag färre övningar och fler reps och ibland fler övningar och färre reps. 
så det är väldigt olika, men hoppas att du är nöjd med detta som ett svar. 
 
nu sitter jag hemma och kollar på semifinalen av Eurovision song contest, 
snart ska jag gå och lägga mig för jag är supertrött.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0