MIDDAG & BIO DEJT

vilken helt galet underbar helg detta har varit! 
i fredags var jag ledig och kollade på serie hela dagen innan jag cyklade till André, 
vi hade det jättemysig med film och spel. 
i lördags så vaknade vi tillsammans och sen åt vi en mysig frukost, 
sen kollade vi lite på tv ett par timmar innan vi åt räkmacka till lunch. 
sen hämtade jag bilen hos mamma och fixade sen mig, 
jag och André körde till Malmö och hade bokat bord på Jensens böfhus klockan sju. 
vi åt supergod mat och sen var det bio bokad klockan, 
vi hade verkligen en magisk kväll! 
vi friade 4år tillsammans som vi har på tisdag. 
idag har vi också varit tillsammans hela dagen och bara varit, 
han är verkligen mitt allt, jag älskar honom av hela mitt hjärta. 
 nu sitter jag i soffan och ska gå och lägga mig när jag har skrivit klart detta, 
vi hörs imorgon, sovgott allihopa. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0