MYS, FEST OCH DÖMNING

igår när André också hade vaknat så gick vi upp och åt frukost, 
vi gick sedan in på hans rum och la oss i sängen och kollade på en hel säsong på en serie. 
sen gick jag hem för att duscha, byta om och fixa mig inför kvällen. 
jag mötte sedan upp Frida och André på Ica för att handla lite till kvällen, 
när vi sen kom till William så grillade vi vårt kött som vi hade med oss och han bjöd på tillbehör.  
vi satt och snackade, skrattade och drack god dricka. 
senare så dansade vi och spelade Beer Pong, 
vi hade en galet bra kväll och jag och André somnade nog vid två tiden. 
 
idag så vaknade jag ganska tidigt och låg kvar i sängen och pratade med André och kollade på tv, 
sen efter vi ätit frukost så bytade jag om och fick cykla iväg för att döma. 
det var ganska tråkigt eftersom det är så små barn som spelade, 
när jag kom hem så blev jag väldigt glatt överraskad. 
André var nämligen hemma hos oss och hjälpte hans pappa att jobba, 
det var väldigt mysigt att se honom och få pussa på honom. 
jag har fixat med bilder och kollat på youtubeklipp hela eftermiddagen och efter vi pt så satte jag mig i soffan och tar det lugnt, 
snart ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon igen.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0