NIKE AIR FORCE

denna dagen har varit både väldigt bra och väldigt jobbig, 
det var jobbigt i skolan och vill inte direkt berätta varför så jag stack hem tidigare för att jag inte mådde bra. 
jag åkte bussen hem och när jag väl kom hem så satte jag mig och fixade bilder ifrån i lördags, 
vissa bilder blev verkligen helt underbart bra och jag är faktiskt stolt över mig själv. 
jag vet också att jag sa att jag skulle lägga upp några idag men jag har faktiskt inte hunnit, 
när jag satt och fixade med bilder så bad pappa mig att köra ner och handla lite till maten. 
när jag kom hem så gav pappa mig att brev ifrån posten att jag hade ett paket att hämta, 
så det var bara att köra ner igen. 
som jag även gissade på att det skulle va så var det mina låga vita Nike Air Force 1 som jag har längtar efter! 
jag blev så glad och dem passade perfekt, 
vi åt sedan mat innan vi gick ner till fotbollsplanerna för att kolla på min lillasyster som spelade match. 
vi kom hem igen halv nio då käkade jag lite frukt snabbt innan jag gick och la mig, 
vi har nämligen nationella imorgon så istället för att börja 10.50 så börjar vi 08.15. 
ja det suger verkligen skit mycket men nu ska jag iallafall sova och hoppas på att morgondagen blir myxket bättre. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0