YOUTUBE OCH TRÄNING

idag är det andra dagen denna veckan och även näst sista skoldagen, 
så skönt att slippa detta och vara hemma en längre tid. 
i skolan idag så har det faktiskt inte hänt något speciellt roligt alls, 
jag gjorde klart allt jag skulle på mediepruduktionen och lämnade in min tre sidor långa analys. 
sen hade vi lång lunch innan historia lektionen, 
den lektionen hade vi kunnat vara utan faktiskt, 
så grymt onödig och bara jätte tråkig. 
 
efter att jag sovit hela vägen hem så kollade jag på ex on the beach när jag kom hem, 
sedan har jag kollat runt på youtube. 
alltså jag är verkligen helt inne i youtube värden och kollar på en massa superbra videos. 
efter jag suttit klistrad framför datorn i någon timme så åt vi supergod middag och sen bytade jag om för att ta mig till gymmet, 
körde ett bra ben/rumppass med först en kvarts cardio.
nu har jag nästan precis kommit hem och har bara precis duschat och sitter nu i soffan och kollar campions leauge semi final där Barcelona precis gjorde 2-1. 
nä nu ska jag sluta snacka om en massa orelevant, 
vi hörs imorgon igen, sov gott allihopa.  
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

när du gymmar, hur många övningar gör du då?

2015-05-13 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0