BENTRÄNING MED LILLASYSTER

hej allihopa! 
jag ber om utsäkt för att jag inte bloggade igår, 
jag var i skolan hela dagen och stannade kvar i över en timme efter vi hade slutat för att jag satt i vår fotosal och jobbade med gymnasiearbetet. 
jag fick några bilder fixade och jag är än så länge ganska nöjd faktiskt. 
sen åkte jag hem med André då han också hade stannat kvar efter skolan för att vara på andra uttagningen för Polhems superbowllag.
på bussen påväg hem fick jag sms från Andrés mamma och frågade om jag ville äta hos dem för att deras mormor skulle dit på middag, 
så jag följde med honom hem direkt och stack inte hem förrän elva. 
 
imorse hade jag en så skön sovmorgon och sen kom jag till skolan, 
vi kollade på film på svenskan och sen orientering på idrotten och sen åkte jag hem. 
när jag kom hem pluggade jag lite innan vi åt middag, 
sen stack jag och tränade och min lillasyster följde med vilket var superkul. 
vi körde först 15 minuters löpning och sen 1 timme och 15 minuters ben/pumpa, 
det var så skönt och nu sitter jag i soffan bredvid pappa och kollar lite tv innan jag ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0