EN MASSA MEDIA

hej allihopa, 
nu är redan även halva denna veckan gått och det är faktiskt helt sjukt så fort det går. 
denna veckan har jag faktiskt mått väldigt bra och inte haft några negativa tankar som jag alltid har.
jag mår väldigt bra just nu, i skolan, hemma, med vänner ja allt är just nu bra. 
idag har varit en väldigt bra dag även om vi har ganska jobbiga uppgifter i våra medieänmen just nu, 
jag var faktiskt först hos tandläkaren innan jag började och skulle kolla så att jag använde min skena som jag ska, 
vilket jag gör. 
sen kom jag till skolan vid halv elva och hade då media, samhälle och kommunikation där vi just nu skriver ett väldigt stort arbete om konflikter i världen. 
sen käkade vi lunch, jag och Cornelia och sen hade vi jättelång tid tills vi skulle börja, 
sen hade vi media igen fast denna gången konstarterna i samhället. 
där skriver vi en debattartikel som är ganska svår, 
sen hade vi redovisningar på pedagogiskledarskap och sen slutade jag.  
 
när jag kom hem så satte jag mig och kollade på big brother och paradise hotell ifrån igår, 
sen fixade jag klart headern till Andrés hemsida och nu ligger jag efter någon timme framför youtube i sängen. 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0