FÖRSTA ADVENT

vilken otroligt mysig helg jag har haft, 
i fredag slutade jag så jag var hemma vid halv två vilket var så skönt! 
jag storstädade då mitt rum, dammade, damsög, bytte sängkläder och putsade speglarna. 
sen tog jag det lugnt och kollade lite på datorn tills det var middag, 
efter vi sen ätit så körde jag min lillasyster till Lund och sedan hem till andré. 
han fick öppna sin födelsedagspresent som han blev så glad av, 
sen tog vi det lugnt och bara mös hela kvällen. 
 
igår (lördag) så vaknade vi ganska sent och tig det väldigt lugnt på morgonen,
efter vi ätit frukost så kollade vi på en film med Andrés mamma. 
sen var jag hemma på kvällen och åt middag men stack sedan tillbaka till André igen, 
vi badade då jacuzzi och bara tog det lugnt och somnade runt tolv. 
imorse när vi vaknade så vaknade vi till en underbar advents frukost, 
med bland annat vörtbröd och julskinka. 
sen har vi städat och hjälp till hemma hos honom hela dagen och sen har vi firar honom på eftermiddagen/kvällen, 
nu ligger jag dock helt slut i sängen och ska sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0