JULSTJÄRNA OCH DOFTLJUS

ja då har ännu en måndag gått, 
jag har sagt det tidigare och kommer säga det igen men herregud vad fort tiden går.  
vi är redan inne på slutet av november, 
om en vecka har det varit första advent. 
 
men idag är det iallafall måndag, 
en helt vanlig måndag. 
jag hade dock sovmorgon imorse då jag slapp gå på pedagogiskledarskap för jag redan haft min redovisning. 
jag började alltså senare och jag började med en två och en halv timmars lång fotolektion, 
vi satt och redigerade hela lektionen och sen åt vi lunch. 
efter vi ätit så hade vi grafiskkommunikation där vi designar en etikett och matchande förpackning till en parfym, 
det är faktiskt hyfsat kul.  
efter vi slutat så stannade jag sen kvar i över en och en halv timme för att jobba med gymnasiearbetet, 
idag skrev jag rent alla recepten så att jag nästa gång direkt kan börja designa. 
jag kom alltså hem väldigt sent så vi åt middag direkt när jag kom hem, 
sen har jag duschat och haft på mig ansiktsmask. 
jag tände lite ljus i mitt rum och även min julstjärna i fönstet och bara njöt. 
nu ligger jag i sängen och ska sova så vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0