SACO-MÄSSA, EMPORIA OCH TRÄNING

torsdagar brukar vanligtvis bestå av en sovmorgon och sedan en lektion och sen hemfärd igen. 
dagen idag började med att jag ställde klockan för att sen vara på centralen i Lund vid 9, 
jag mötte upp Patricia och vi tog tåget till hyllie för att gå på saco-mässa. 
vi gick runt där inne i lite mer än e timme unifefär innan vi gick in på emporia, 
vi båda handlade julklappar och gick runt och pratade en massor. 
sen käkade vi även lunch tillsammans innan vi åkte hemåt och jag stannade kvar lite till, 
jag handlade lite till julklappar innan André kom och vi fortsatte gå runt ett tag. 
sen åkte vi tåg och buss hem tillsammans. 
 
när jag sen kom hem så åt jag middag och bytade om, 
jag hann även kolla ett halvt avsnitt av paradise hotell innan jag stack till gymmet. 
jag fick till ett rikitigr grymt pass med först 20 minuter på crosstrainern innan jag körde en och en halv timme mage.
nu sitter jag hemma och har kollat klart paradise hotell och även big brother ifrån igår, 
men nu ska jag faktiskt lägga mig och sova så vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0