STOCKHOLMS RESAN

nu ligger jag hemma igen efter två nätter i Stockholm, 
vi åkte klockan 8 ifrån skolan i måndags och kom fram vid 5 på kvällen. 
då checkade vi in och åt sedan middag där vi bodde, 
vi tog och sedan till fotografiska museet där vi var ett tag vilket var helt fantastiskt i mina ögon. 
vi gick sedan hem och sen somnade vi vid 1 tror jag efter vi snackat en hel del på rummet. 
 
igår (tisdag) fick vi lite sovmorgon innan vi skulle vara på frukosten, 
sen fixade vi oss innan vi gick till moderna museet. 
där hade vi först en som visade oss runt och pratade mycket innan vi sen gick runt själva, 
det var också ett fantastiskt museeum. 
sen gick vi och åt buffé innan vi hade egentid på stan.
sen besökte vi riksdagen innan vi skulle till Stadsteatern för att se Cabaret, 
jag tyckte att det var så bra! 
vi kom hem halv elva och ca halv ett sov vi.  
 
idag gick vi upp supertidigt för att hinna äta frukost, städa och fixa oss innan bussen gick klockan 8.  
vi åkte inom en skola påvägen hem och kom inte tillbaka till vår skola där pappa hämtade mig förrän kvart över 7. 
nu ligger jag helt utmattad i sängen och ska sova, 
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0