SVERIGE ÄR JUST NU I EM

idag är det tisdag och jag har varit ledig, 
lärarna är på utbildning och vi är lediga. 
väldigt bra dagen enligt mig iallafall. 
jag vaknade vid halv 10 och då kollade jag igenom telefonen innan jag gick upp och gjorde frukost, 
tog sen med det till mitt rum och åt framför big brother. 
sen låg jag i sängen och kollade på serie fram till ett då jag gick upp och gjorde lunch, 
efter jag hade ätit så cyklade jag ner till gymmet och körde ett riktigt bra träningspass. 
det var verkligen så skönt och jag älskar att träna på dagarna för då är det så lite människor jämfört med på kvällarna. 
 
när jag sen kom hem så hoppade jag in i duschen direkt, 
sen skar jag upp en apelsin som jag åt. 
sen har jag gjorde en header till Andrés hemsida som han programmerar, 
jag blev väldigt nöjd men ska bara ändra typsnittet så blev han också supernöjd. 
efter vi sen ätit middag så har jag inte gjort så speciellt mycket, 
just nu sitter jag i soffan och väntar på att andra halvlek i Sverige-Danmark matchen ska börja. 
sen ska jag direkt in i sängen och sova, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0