TVÅ TIMMAR I ANDRÉS JACUZZI

hej allihopa, 
hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har. 
jag kan säga att vi fredag var verkligen i världsklass, 
jag slutade som vanligt på fredagar kvart i 1. 
då gick jag och Patricia med Cornelia till stationen och sen vidare till stan, 
jag handlade en klänning och även present till en kompis som vi skulle på 18års fest hos på lördagen. 
sen åkte jag hem och tog det lugnt ett tag innan jag cyklade till André, 
vi bara tog det lugnt till vi skulle äta middag som blev en skaldjurspasta. 
sen kollade vi på idol och efter idol så frågade André om vi skulle ut och bada, 
dem har, om jag inte sagt det tidigare, en jacuzzi som vi satte oss i utomhus. 
vi satt och snackade i den i två timmar och det var så sjukt mysigt. 
sen gick vi in och la oss i sängen och kollade på en film och André masserade mig tills jag somnade, 
verkligen bästa sättet att somna på. 
 
i lördags så tog vi det lugnt hela dagen fram till det att vi skulle fixa oss, 
vi åt även en god middag innan vi tog oss till Landskrona. 
en kompis till mig fyllde 18 och fest som vi skulle på, 
vi var dock tvungna att åka hem rätt tidigt eftersom vi skulle hinna med både buss och tåg. 
när vi väl kom hem så pratade vi en stund och kollade på tv tills vi somnade. 
även idag har varit en riktigt lugn dag, 
vi var inte uppe och åt frukost förrän klockan två. 
sen har vi bara legat i sängen och kollat på tv, 
jag stack hem vid halv sju och vi åt Cesarsallad till middag och nu ligger jag och ska sova.   
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0