VILL NI SE BRÖLLOPSBILDER?

hej allihopa, 
nu sitter jag för första gången på hur länge som helst och skriver på min dator.
det är så att alltid när jag bloggar så gör jag det ifrån telefonen för att jag tycker att det är väldigt smidigt. 
men nu sitter jag vid datorn och väntar på att lite bilder ska laddas ner så då passade jag på att blogga. 
dagen idag har faktiskt varit ganska bra, 
den började med att när jag stog och väntade på bussen så kommer andré bakom mig och pussar mig
han brukar aldrig ta den bussen med mig så det var så mysigt, 
men när bussen väl kommer så pussar han mig och går iväg och jag fick sen ett sms kanske 3 minuter efter och då hade han glömt sitt busskort hemma så smart som han är. 
när jag kom till skolan så hade jag först en media lektion i 2,5 timmar innan vi åt lunch, 
jag käkade i skolan men fick sen följa med cornelia när hon skulle handla annan mat, 
men det passade bra eftersom vi har 1,5 timmar lunch på onsdagar.. 
sen hade vi en till media lektion innan jag slutade, 
vi har egentligen en till lektion men den var inställd idag då vi ska jobba med ett projekt hemma istället. 
 
när jag kom hem så bytade jag om till mjukiskläder och sen satte jag mig framför datorn, 
kollade igenom lite läxa och det projektet och sen kollade jag på paradise hotell, big brother och även lite youtube.
nu sitter jag fortfarande framför datorn och laddar ner lite bilder som jag har sparat på onedrive, 
vill ni se någon utav bröllopsbilderna jag fortograferade för någon vecka sen föresten? lämna isåfall en kommentar så jag vet. 
nu är bilderna färdiga så jag ska gå och lägga mig, vi hörs imorgon. 
 
tänkte också passa på att när jag ändå sitter vid datorn ge er en fin bild på mig år 2004. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0