18ÅRS MIDDAG

då har redan en till vecka sprungit förbi, 
det är helt sjukt så fort veckorna går. 
men i torsdags så uppdaterade jag inte för att det hände lite saker på kvällen så jag tänkte inte på det, 
jag sov iallafall hos André och han finns verkligen alltid när jag behöver honom. 
i fredags så var jag i skolan, 
när jag och André hade slutat så stack vi till stan för att handla present för på kvällen skulle vi på 18års fest/middag. 
vi kom hem ganska tidigt för typ hälften skulle ut och André inte är 18 än. 
 
igår så tog jag och André lugnt på morgonen, 
sen så åkte vi till hans brors lägenhet för att kolla hur det såg ut. 
sen körde vi hem och bytade bil och körde sen och hämtade min lillasyster som hade varit på skånelägrer med fotbollen. 
sen tog vi mest det lugnt på kvällen, 
sen blev det strömavbrott och vi somnade. 
imorse så spelade vi FIFA mot varandra efter vi ätit frukost, 
så kul och vi var faktiskt jämndåliga, haha. 
sen har vi kollat lite på film innan jag stack hem för att äta middag, 
nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv innan jag ska gå och lägga mig. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0