BÄSTA GYMPASSET PÅ LÄNGE

ååh va skönt att detta var sista skoldagen innan två dagars ledighet, 
det var en väldigt bra dag och det känndes väldigt bra att gå hem och veta att man är ledig.  
jag hade iallafall sovmorgon imorse men blev såklart väckt av alla andra som är vakna och pratar skithögt och stänger hårt i dörrar osv... 
när jag kom till skolan var det väldigt lång tid innan vi började, 
satt och väntade en stund själv innan Cornelia och sen också Patricia kom.
vi hade svenska där vi hade debatt vilket faktiskt var väldigt kul, 
sen åt vi lunch innan jag hade idrottsteori. 
det är faktiskt ganska mysigt att ha en lektion med André i veckan vilket vi inte har haft sen i 9an. 
efter idrotten så hade vi samhällskunskap där vi jobbar med ett väldigt stort grupparbete, 
vi slutade lite tidigare vilket var väldigt skönt. 
 
när jag kom hem så satte jag igång paradise hotell samtidigt som jag bytade om till träningskläder och sprang ut ett antal gånger för att hjälpa pappa med maten. 
efter vi hade ätit så stack jag ner till gymmet och körde först 20 minuters löpning och sedan en och en halv timme ben/rumppass, 
fick verkligen till ett grymt bra pass idag, 
så bra har det inte känts på superlänge. 
nu ligger jag i sängen och ska sova utan att ställa klockan,
godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0