FICK KOMMA HEM TIDIGARE

ännu en dag har gått och jag känner mig faktiskt ganska nöjd med den, 
jag hade sovmorgon imorse vilket var väldigt skönt. 
sen väl på skolan så hade vi först en svenska lektion där vi skrev på argumenterande tal, 
jag skriver om rökning och det går superbra. 
sen åt vi lite lunch innan min idrottslektion, 
där har vi just nu teori och vi skriver en liten uppsats. 
min samhällslektion blev inställd vilket var superskönt så jag åkte bussen med André efter vår idrott. 

när jag kom hem satte jag mig och pluggade inför pedagogiskledarskap där vi imorgon har läxförhör/prov, 
pluggningen måste jag erkänna att den inte har gått jättebra.. 
jag kollade lite youtube innan vi åt middag och sen betade jag om för träning,
jag körde ett ben/rumppass med 20 minuters löpning som uppvärmning.
nu ligger jag som vanligt helt slut i sängen och ska sova, 
vi hörs imorgon igen, godnatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0