GABRIEL IGLESIAS

denna dagen har faktiskt varit en vardag i världsklass. 
morgonen var dock inte så speciellt bra då jag som vanligt blev väckt en bra stund (40min) innan jag skulle gå upp av andra i detta huset som inte kan ta hänsyn till att någon faktiskt sover.. 
men dagen blev mycket bättre när jag kom till skolan då vi hade kuratorn på besök och gjorde en massa övningar och pratade mycket om väldigt viktiga ämnen. 
det var superintressant och vi hade det i nästan två timmar, 
sen åt vi lunch och efter det hade vi en lång håla som vi bara satt och snackade. 
på lektionen efter så hade vi syv på besök som pratade om studentmässa och lite annat och sen slutade vi, 
jag stannade faktiskt kvar och satt och jobbade med mina bilder till gymnasiearbete i nästan en och en halv timme. 
 
när jag kom hem sen så kollade jag ett halv avsnitt av paradise hotell innan det var middag, 
sen cyklade jag till André och vi tog bilen till Lund. 
vi skulle kolla på Gabriel Iglesias världs turné och den var så bra! 
har inte skrattat så mycket på väldigt länge.
2 och en halv timmes skrattande var väldigt välbehövt, 
nu har jag precis kommit hem och ligger helt utmattad i sängen och ska sova. 
tänkte dock visa en en liten sneak peak på en utav bilderna/maträtterna till mitt gymnasiearbete. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0