MIDDAG, PROMENAD OCH MYS

hej allihopa! 
jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterar på helgerna men varför vet ni redan, 
jag vill spendera den tiden på att ta det lugnt och inte ha några måsten. 
dock så brukar jag alltid skriva på söndagarna men igår kom jag hem sent ifrån André och va tvungen att duscha innan jag skulle sova och skulle upp jättetidigt idag.. 
men iallafall så har helgen varit väldigt bra,
i fredags körde jag till Simrishamn för att äta på en väldigt fin resturang med kollegorna. 
sen körde jag hem och kom till André vid tolv. 
i lördags tog vi det bara lugnt hela dagen,
vi lagade god mat tillsammans och hade det allmänt mysigt.  
igår (söndag) så var jag ute på en lång promenad med andrés hund i solskenet, 
det var så mysigt och väldigt skönt.  
sen kom jag som sagt hem ganska sent och somnade direkt efter duschen.   
 
imorse så ringde klockan 5.50, 
det är verkligen alldeles för tidigt och jag är ingen människa då. 
kom iallafall till skolan och hade pedagogiskledarskap innan fotolektionen, 
där jobbar vi just nu i mörkrum vilket var jättekul i början men nu gillar ingen det. 
sen åt vi lunch innan vi hade grafiskkommunikation, 
där gjorde vi inget seriöst på någon av dem 2,5 timmarna. 
sen när jag kom hem så har jag mest suttit vid datorn, 
nä nu ska jag sova för jag är supertrött. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0