NY IPHONE

jag hade precis skivit ett jättelångt inlägg om dagen och råkar klicka mer bloggappen istället för en annan så allt försvann.. 
iallafall så har det hänt väldigt mycket idag, 
först gick jag upp supertidigt som jag alltid gör på måndagar. 
vaknar inte riktigt förrän min lektion börjar, 
vi hade iallafall en väldigt lugn första lektion och efter det en väldigt lång rast. 
sen hade vi fotografiskbild där vi nu jobbar analogt, 
alltså i mörkrum för er som inte vet. 
det är synd att det är så grymt tråkigt, 
men det är det iallafall. 
efter lunchen så hade vi grafiskkommunikation där jag blev klar jättesnabbt och fick rita resten av lektionen, 
jag fick dock gå en timme tidigare för att i lördags tappade André min telefon så hela skärmen och lite av ramen sprack så jag behövde en ny. 
fick en såkallad utbytestelefon vilket betyder en exakt lika dan som jag hade fast en helt ny, 
så jag fick alltså en helt ny iPhone 6 idag. 
när jag kom hem sen så skulle jag plugga men mobilen lockade väldigt mycket mer, 
nu ligger jag i sängen helt slut, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0