PARADISE HOTELL & BIG BROTHER

kollade precis på klockan och fick en chock av att den redan var elva, 
har suttit framför datorn hela tiden sen jag kom hem från skolan. 
jag har kollat ikapp på paradise hotell, lyssnat på poddar och även kollat på första avsnittet av big brother. 
 
iallafall, hej! 
min dag har faktiskt varit ganska bra,
jag hade först imorse media i över två timmar innan vi åt lunch, 
sen hade vi media igen och då planerade vi även att vi ska ha klassfest under halloween. 
sen hade jag pedagogiskledarskap där vi hade prov/läxförhör vilket faktiskt gick förvånansvärt bra, 
det var mycket lättare än jag hade föreställt mig. 
sen tog jag bussen hem och sov superdjupt och vaknad med ett ryck en minut innan min hållplats. 
sen har jag somsagt suttit framför datorn hela eftermiddagen och kvällen och bara tagit det lugnt. 
nu ligger jag i sängen och har precis gjorde chia-pudding till morgondagens frukost, 
så hoppas att det mättar och smakar bra. 
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0