EN GALET BRA MÅNDAG

detta har verkligen varit en helt underbar måndag, 
förmodligen den bästa måndagen på flera månader. 
jag har suttit och gjort det jag älskar hela dagen i skolan, 
på fotolektionen så redigerade jag gatofotogragi som jag fotade i helgen med mina små brödrar. 
det va många väldigt bra bilder så det kändes väldigt bra. 
sen åt vi lunch innan vi hade grafiskkommunikation som jag också satt och redigerade bilder på, 
vi skulle göra en reklam och jag tog så bra bilder på dukningen hos mamma i fredags så jag andvände dem och gjorde det till en reklam för Ikea.  
 
sen när jag kom hem så har jag tagit det lugnt hela eftermiddagen.   
jag har bara suttit framför datorn och kollat på studio paradise och sen även i flera timmar framför youtube, 
jag har ju kommit efter en hel del eftersom jag kollade på prison break så hade en massa att ta igen där. 
nu har jag precis gått och lagt mig och ska sova, 
imorgon väntar en väldigt skön sovmorgon. 
 bilden blir en liten sneak peak på bilden som så småning om blev en superbra reklambild. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0