EN UNDERBAR HELG

denna helgen har nog varit den ska helgen på hela året faktiskt, 
jag har verkligen behövt denna helgen. 
i fredags så slutade jag kvart i ett och åkte hem och cyklade till André direkt, 
vi kollade på några filmer innan vi åkte med hans bror för att handla till middagen. 
sen när vi kom hem tog vi det lugnt tills maten var färdiglagad, 
vi åt tillsammans med hans bror och flickvän sen kollade jag och André film och somnade inte förrän vid 3. 
 
igår när vi vaknade så va klockan ganska mycket, 
vi låg kvar en bra stund och kollade på film innan åt frukost/brunch. 
sen tog vi det lugnt hela dagen och bara njöt av att vara lediga, 
sen stack jag hem ganska sent på eftermiddagen och fixade mig och sen så var vi hos en kompis hela kvällen och chillade och snackade till två på natten. 
sen startade vi en film som vi somnade till, 
idag så sov vi ganska länge också och det har verkligen varit så skönt att sova och bara ligga i sängen hela dagarna med den man älskar mest i hela världen. 

pappa hämtade mig sen halv fyra för att vi skulle kolla på när Sandra spelade match, 
dem vann som vanligt och Sandra gjorde 3 skit snygga mål. 
sen snabbade vi oss hem för att åka hem till pappas sambos syster för dem ska boka skidresa och nu sitter jag här och väntar på att åka hem.
vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0