FOTOGRAFERING, FEST OCH MYS

jag är tillbaka efter helgens lilla paus, 
som jag har sagt tidigare många gången sö prioriterar jag inte att blogga på helgerna när jag hittar på en massa annat hela dagarna och sover ofta borta. 
jag bloggar ju varje kväll i sängen innan jag ska sova och det vill jag inte när jag är med André. 
iallafall så i fedags när jag kommit hem ifrån skolan och André också va hemma så var vi med varandra hela kvällen, 
kollade på en bra film och bara tog det lugnt. 
vi vaknade sju på lördagen för att André skulle iväg med handbollen, 
jag cyklade hem och sov vidare. 
senare åkte jag och pappa iväg för att kolla på Sandras debut match i hennes nya lag, 
hon var rikigt grym och gjorde 2/6 mål och dem vann med 6-0. 
jag tog sedan bilen och hämtade min andra lillasyster och hennes kille för att fotografera inne i stan, 
det blev jättebra bilder märkte jag idag när jag jobbade med dem på fotolektionen. 
sen på kvällen var jag på middag med familjen innan jag stack på fest.  
 
igår, söndag, så körde jag till Kävlinge för att kolla när André spelade handbollsmatch, 
dem var rikigt grymma och vann matchen. 
sen körde jag och André hem och tillbringade resten av dagen tillsammans. 
idag har jag varit i skolan och haft pedagogiskledarskap och foto, 
jag slutade tolv och sen gick jag runt i stan en stund för att hitta tallrikar. 
när jag kom hem pluggade jag lite innan jag kollade klart på prison break, 
vilket slut på en serie? herregud som jag grät.  
sen ikväll har jag varit hemma hos mamma för att jobba med gymnasiearbetet och vi gjorde idag två rätter, 
en förrätt och en huvudrätt och det blev superbra bilder. 
nu ligger jag i sängen helt slut och ska sova. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0